Posts tagged sinema salon

Sinema salonu


Başlığı okuyunca işkillenmeyin lan hemen bişey yok yazıda.

bahşiş bekleyen elemanlara falan sövmeyi düşünmüyorum. sadece koltuğa geçmişken aynı sırada oturan birisinin sizin önünüzden geçmesinden bahsedicem. veya oturmuş birisinin bulunduğu sıradaki diğer koltuğa geçmekten.

gerçekten insanı geren bi an gerçekten, kapıdan girdiğinden itibaren bakarsınız , yaklaştıkça insanlar gerilirsiniz yoksa benim oturduğum sırada mı diye, evet! öyle!  bomboş salonda ala ala yan koltuğa almışlar bileti. neyse efendim yaklaşırlar böyle. geldiklerini görürsünüz – boyunuz uzunsa bide – sağa veya sola kıvrılmaya çalışırsınız geçsinler diye. böyle umutsuzca bakarlar yüzlerine sanki yeterince yer yok gibi.

Ama geçen kişi tarafında olmakta zor. 0 kadar yer var gidip adamın yanından almışsın bileti zaten. adam iki büklüm önünde, sende geçerken kırarsın ya bacakları biraz. arkan dönük geçiyosan popoyu gösterme eşiğine gelirsin. o durumda sinemaya başkası girse yanlış anlar yani o derece.

yazıktır sonuç olarak. herkesin evinde sinema salonu olsun. artık evler 3 oda 1 salon değil 3 oda 2 salon olsun.

Reklamlar

Leave a comment »

%d blogcu bunu beğendi: