Posts tagged okisht

Görüşelim abi adamı


Çok şeker bir insandır kendisi, ama malesef çok sık karşılaşmayız. Bazen ben olurum görüşelim abi adamı bazen sen olursun. Kesinlikle ama kesinlikle günlük ruh halinize göre değişebilir bu.

Çok keyfin yerindedir eski bir arkadaşına rastlarsın ayaküstü ufak bir sohbetten sonra abi görüşelim yaa ararım ben seni dersin, bazen canın sıkkın eve dönerken rastlarsın arkadaşına o neşelendirir seni abi arıcam ha görüşelim der. 

Sonuç olarak görüşelim mi adamı bir daha aramaz, kim olursa olsun aramaz. Eğer arıyorsa zaten görüşelim abi adamı değildir o kankadır mankadır.

severim ben nedense, nefret edeni de vardır ama ben anlamam. görüşmeseniz bile birbirinizi sevdiğiniz bellidir bana göre.

Bu gecelik bu kadar, görüşelim bi ara yine..

Comments (1) »

Banyoda deprem olduğunu düşünmek


zor durum. tahmin ediyorum herkes en az bi kere yapmıştır bunu. Bende yaptım ordan biliyorum tabi.

Bu düşünce genelde herkeste kurtulma yönünde olur. akıldan binbir türlü hal geçer.Saçlar şampuanlanırken akla gelir genelde şu şekilde gelişir

msnki şimdi deprem olsa naparım lan? bornozu kapıp çıkarım. çıplak çıkılmaz tabi. Ne var olum duş alırken deprem olamazmı gayet normal bişey. insanlar bana mı bakıcak yani doğal afet sonuçta..  Enkazda kalsam ne olur lan? çıplak çıkarırlar beni burdan. haberciler falanda çeker? olm düşünme tamam saçlarıda duruladın çık hadi artık. dur son köpüklemeden şu duşakabini araliyim azcık deprem olursa hemen kaçarım..

Leave a comment »

Yürürken elleri sallayanlar.


Bende yapıyorum bunu izlediğim kadarıyla çok fazla kişi yapıyor. İzledim evet. yolda yürürken insanların yürüyüşünü izledim çünkü dikkatimi çeken birşey vardı. ellerini sallayarak yürüyenler her zaman attığı adımın zıttındaki elini adımıyla beraber öne atıyor. sağ ayak sol el, sol ayak sağ el şeklinde devam ediyor durum. kendimde bu olayı keşfedince baktım herkeste böylemi bu diye. Gerçektende öyle. Tarihin en önemli keşfini yapmaktan kıvanç duydum bi süre.

Sonra dedim tabi ki bunun geliştirmesini de ben yapmalıyım. Aramızda kalsın kimsenin görmediği ortamlarda sağ ayak sağ el- sol ayak sol el şeklinde yürüme çabasında bulundum.Malesef olmadı.Farkettim ki teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insanlık hiç bir zaman bunu başaramayacak. 

Comments (4) »

Türk televizyonunda dansöz


çok önemli. dansöz önemli yani televizyonda. her aileyi bilmiyorum tabi tahmin ediyorum. ama bizde var böyle bişey mesela. hangi kanal olursa olsun istisna olmaksızın kitleniyoruz. zap yaparken falan denk gelince hemen arkadan bi ses “- dur dur kalsın azcık”  işte o andan itibaren tüm aile dikkatli bi şekilde kıvrılan dansözü izliyoruz. lan hatta annem sırf asena dansöz diye survivor izliyor sen düşün!

o değil bide bu dansözlerin tipik özellikleri var. çok az sıkar bunların kıyafetleri, çokta zayıf değildirler çok hafif fışkırır bikaç parça. kalçaları çok iyi sallarlar tabi bide en önemli özellik uzun yüzlü olmaları bence. yuvarlak yüzlü dansöz görmedim daha. ama güzel bişey tabi.

Leave a comment »

Uykusuzluk


Uykusuz kalmak kötü bişey değil. Yarın bikaç kere esneyecek olmak bişey kaybettirmez belki, ne için uykusuz kaldığımızında önemi yok, uykusuzken ne yaptığımızında.  Sadece kesin olarak yararı var. Uyku sadece insanı ihtiyaçtır.

Leave a comment »

Öss

Comments (1) »

Boş zamanlarında tiyatroya gitmek


Geçen gün duydum bunu, boş zamanlarınızda ne yapıyorsunuz dediler. kadın tiyatroya gidiyorum dedi.

kadındaki inanılmaz mantık hatalarına bi bakacak olursak, öncelikle tiyatroya boş zamanlarda gidilmez. sinemaya hadi neysede tiyatro her saat hergün yok. ona özel olarak zaman yaratılır öyle gidilir. bu hanımın nerde tiyatroya gittiğini merak ettim, bide en son ne zaman gittiğini. boş zamanlarında yatıyor olabilirsin ben yatıyorum mesela. utanmıyorum bundan da boş yani zaman adı üstünde, canın ne yapmak istiyorsa onu yaparsın. neden prestijli cevap vermeye çalışılırki.

etkilemek, ama kimsenin boş zamanlara tiyatroya giden birinden etkileneceğini sanmıyorum lan.  hani bişey yapıyosam “vaktim boş ben boş vakitlerimde tiyatroya giderim!111” diyip tiyatroya koşmuyorum yani, kimsede öyle yapmaz. canının istediğini yap. gerçi en başa dönersek soruda biraz gereksiz ya neyse. sonuç olarak buna cevap vermek zorundaysan golf oynuyorum tenis maçı yapıyorum falan de baride dibimiz düşsün dimi kadın?

Leave a comment »

%d blogcu bunu beğendi: