Archive for Genel

Görüşelim abi adamı


Çok şeker bir insandır kendisi, ama malesef çok sık karşılaşmayız. Bazen ben olurum görüşelim abi adamı bazen sen olursun. Kesinlikle ama kesinlikle günlük ruh halinize göre değişebilir bu.

Çok keyfin yerindedir eski bir arkadaşına rastlarsın ayaküstü ufak bir sohbetten sonra abi görüşelim yaa ararım ben seni dersin, bazen canın sıkkın eve dönerken rastlarsın arkadaşına o neşelendirir seni abi arıcam ha görüşelim der. 

Sonuç olarak görüşelim mi adamı bir daha aramaz, kim olursa olsun aramaz. Eğer arıyorsa zaten görüşelim abi adamı değildir o kankadır mankadır.

severim ben nedense, nefret edeni de vardır ama ben anlamam. görüşmeseniz bile birbirinizi sevdiğiniz bellidir bana göre.

Bu gecelik bu kadar, görüşelim bi ara yine..

Reklamlar

Comments (1) »

Yaz Finali


Yaz daha yeni başlamış ne finali? yine erken gelen sıcaklar, yine küresel ısınma, yine son 50 yılın en sıcak yazı. Benim bahsettiğim yaz mevsimine denk gelen final sınavı/sınavları.

Tam da böyle mevsim geçişlerinin arasında siktir et hissi yaşarken, ergenlikte tavan olgunlukta taban yaptığımız şu dönemlerde. Vizeden azcık iyi not alındıysa o popo yayılacak arkadaş, ders çalışma boşverilip dışarı çıkılacak. Şenlik şenlik gezip sabahları amele yanığına maruz kalıp sabah dışarı çıkılmaz yeaaa geyiği yapılacak.

Hatta ileriki günlerde yarın hava 35 dereceymiş, 2 saat sonra çıkalım güneş gitsin de denilecek.  Yine de her şeye rağmen kavunuyla karpuzuyla aquasıyla bu yaz yaşanacak.. Hoş geldin YAZ.

Leave a comment »

Fakülteniz taşınıyor!!


evet evet bu yazıyı okuyan okumayan herkesin kampüsü taşınıyor. uzun yıllar isveçli bilim adamı edasıyla yaptığım gözlemler sonucu bu kanıya vardım. Hangi arkadaşımla konuşsam, hangi üniversiteye gitsem hep taşınan kampüsler, fakülteler var. Daha tam olarak bu işlemi gerçekleştiren görülememiş fakat her yıl biz öğrenciler ısrarla orayı taşıyoruz. Nesil olayına dönmüş diğer bi taraftanda, daha ilk senesi adamın; ” olom mühendislik fakültesi seneye buraya taşınıyomuş ya” cümlesi çıkıyor o ağızdan. 

Belkide hepimiz aynı yerden bahsediyoruz , belkide o taşınacağını söylediğimiz fakülte hiç olmadı,

Üniversitenin olayıda buymuş işte, mezun olana kadar fakültesini , kampüsünü taşıyanlar kendini başarılı sayarak ayrılıyormuş bu ortamdan meğersem. 

Comments (1) »

Rahatlık.


Kişisel veya kafa olarak rahatlık değil, rahatlamak aslında bugün konuşmak istediğim, diğerleri hakkında sonra yazmak istiyorum. Benim için rahatlamak gecenin bi vakti ( hemen hemen bu saatler -1civarı- ) boş sokaklarda gezmek. tercihen sokakların ıslak olması ve hafif yağmur çiselemesi, ve yine tercihen kapüşonlu bir şeyler giymiş olmak ve kapüşonu örtmek. daha tercihen değil bu olmak zorunda ; kulaklıkları takıp en sevdiğiniz müziği dinlemek.  İstemesem de gece geç gelme olayını yapmak zorundayım şartlar dolayısıyla, ama bu diğer etkenler işin içine girince bütün günün yorgunluğunu alıyor.  Mis.

Leave a comment »

WTF


1.5 yıl olmuş yazmayalı. tabi ben bu sürede üniversiteyi istediğim bölümü kazandım. hazırlık sınıfında ingilizcemi öğrendim, öğreniyorum ( ergen başlığımdan anlaşılacağı gibi ) ve şuan hiç bir şey yapmıyormuşum hissiyle başbaşayım. Yani tekrar blog yazabileceğime karar verdim. unutmassam!

Leave a comment »

Banyoda deprem olduğunu düşünmek


zor durum. tahmin ediyorum herkes en az bi kere yapmıştır bunu. Bende yaptım ordan biliyorum tabi.

Bu düşünce genelde herkeste kurtulma yönünde olur. akıldan binbir türlü hal geçer.Saçlar şampuanlanırken akla gelir genelde şu şekilde gelişir

msnki şimdi deprem olsa naparım lan? bornozu kapıp çıkarım. çıplak çıkılmaz tabi. Ne var olum duş alırken deprem olamazmı gayet normal bişey. insanlar bana mı bakıcak yani doğal afet sonuçta..  Enkazda kalsam ne olur lan? çıplak çıkarırlar beni burdan. haberciler falanda çeker? olm düşünme tamam saçlarıda duruladın çık hadi artık. dur son köpüklemeden şu duşakabini araliyim azcık deprem olursa hemen kaçarım..

Leave a comment »

Yürürken elleri sallayanlar.


Bende yapıyorum bunu izlediğim kadarıyla çok fazla kişi yapıyor. İzledim evet. yolda yürürken insanların yürüyüşünü izledim çünkü dikkatimi çeken birşey vardı. ellerini sallayarak yürüyenler her zaman attığı adımın zıttındaki elini adımıyla beraber öne atıyor. sağ ayak sol el, sol ayak sağ el şeklinde devam ediyor durum. kendimde bu olayı keşfedince baktım herkeste böylemi bu diye. Gerçektende öyle. Tarihin en önemli keşfini yapmaktan kıvanç duydum bi süre.

Sonra dedim tabi ki bunun geliştirmesini de ben yapmalıyım. Aramızda kalsın kimsenin görmediği ortamlarda sağ ayak sağ el- sol ayak sol el şeklinde yürüme çabasında bulundum.Malesef olmadı.Farkettim ki teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insanlık hiç bir zaman bunu başaramayacak. 

Comments (4) »

%d blogcu bunu beğendi: