Türk televizyonunda dansöz


çok önemli. dansöz önemli yani televizyonda. her aileyi bilmiyorum tabi tahmin ediyorum. ama bizde var böyle bişey mesela. hangi kanal olursa olsun istisna olmaksızın kitleniyoruz. zap yaparken falan denk gelince hemen arkadan bi ses “- dur dur kalsın azcık”  işte o andan itibaren tüm aile dikkatli bi şekilde kıvrılan dansözü izliyoruz. lan hatta annem sırf asena dansöz diye survivor izliyor sen düşün!

o değil bide bu dansözlerin tipik özellikleri var. çok az sıkar bunların kıyafetleri, çokta zayıf değildirler çok hafif fışkırır bikaç parça. kalçaları çok iyi sallarlar tabi bide en önemli özellik uzun yüzlü olmaları bence. yuvarlak yüzlü dansöz görmedim daha. ama güzel bişey tabi.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: