Fotoğraf kapatma gerginliği.


yaşamıyor musunuz lan hepiniz? bal gibi yaşıyorsunuz.  Tam güzel sohbette pat birisi çıkıp resim gönderiyor messenger’dan. o resmi kapatmakla kapatmamak arasındaki ince çizgide dakikalarınızı geçirmiyor musunuz ?

Hayır garip tarafı hep içinizde resimi kapamaya yönelik bi istek varken bile resmi karşı taraf kapayınca bi sönme bi kırılganlık oluşur. böyle bi mıymıy olursunuz bilgisayar karşısında görüyorum halinizi. Biz kapatınca da karşıdan gelecek ilk tepki beklenir merakla. lan ya ulan ayıp mı oldu? falan triplerine girilir o zamanda. hele karşıdan tepki yoksa buz gibi rüzgarlar eser.

sonuç olarak bu işi yapmak herkes için zor. bunları bilin üzmeyin kendinizi diye yazdım.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: