Boş zamanlarında tiyatroya gitmek


Geçen gün duydum bunu, boş zamanlarınızda ne yapıyorsunuz dediler. kadın tiyatroya gidiyorum dedi.

kadındaki inanılmaz mantık hatalarına bi bakacak olursak, öncelikle tiyatroya boş zamanlarda gidilmez. sinemaya hadi neysede tiyatro her saat hergün yok. ona özel olarak zaman yaratılır öyle gidilir. bu hanımın nerde tiyatroya gittiğini merak ettim, bide en son ne zaman gittiğini. boş zamanlarında yatıyor olabilirsin ben yatıyorum mesela. utanmıyorum bundan da boş yani zaman adı üstünde, canın ne yapmak istiyorsa onu yaparsın. neden prestijli cevap vermeye çalışılırki.

etkilemek, ama kimsenin boş zamanlara tiyatroya giden birinden etkileneceğini sanmıyorum lan.  hani bişey yapıyosam “vaktim boş ben boş vakitlerimde tiyatroya giderim!111” diyip tiyatroya koşmuyorum yani, kimsede öyle yapmaz. canının istediğini yap. gerçi en başa dönersek soruda biraz gereksiz ya neyse. sonuç olarak buna cevap vermek zorundaysan golf oynuyorum tenis maçı yapıyorum falan de baride dibimiz düşsün dimi kadın?

Bir Cevap Yazın

