Yaz aylarındaki sıkılma sorunsalı


Her yaz başa gelen meret. Tabii ki öğrencilerde görülür. Yaz ayında okul bitince ne denli büyük yer kapladığını gözlerimiz önüne serer. Büyük çoğunluğumuzda bilgisayar başında en çok sıkıldım kelimesini kullanır.

hatta öyle bi hal almaya başlar ki sanal sohbet muhtemelen şu şekilde başlar ve biter.

-naber?
-iyi senden naber?
-iyi ya sıkıldım.
– bende..
Ne acıdır işte o derin sessizliğe gömüldüğümüz an. aslında sıkıcı olmayacak kadar eğlenceli yaz. Hiç yapmadığın şeyleri yapmak o kadar zor değil. denedim kendimden biliyorum. ne dedi disko kralı? Hayat sokaklarda. başka başka hayatlarla karşılaşmak lazım. bu sıkıntıdan kurtulmak lazım. düz adam olun bazen yüzeysel adam olun. çok iyi geliyor.
2 Yanıt so far »

  1. 1

    sedef said,

    ben orospuyum oğuz 😀

  2. 2

    sedef1 said,

    uuuuu t-box


Comment RSS · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

