içki içtiğini belli etmesse ölecek hastalığı


var var çok kişide var bu. hatta okuduktan sonra istatistik çıkarabilirsiniz ne kadar haklı olduğumu görmek için

bahsettiğim şey içki içerken fotoğraf çekinmektir en basitinden, bi kere bira bile(!) içse o bardağı fotoğrafta çıkaracak arkadaş! o bira gözükecek! genelde az kalmış olur veya kutusu yanına konur bunların. Sonra efendime söyliyim şişesi biraz allengirliyse absolut bilmemne gibi ona bakarak, onu tutarak şaşırmış yüz halleriyle çok sanatsal fotoğraflar yaratan arkadaşlarım var. hatta boş jack daniels şişesiyle hava atan arkadaşım var benim gerisini sen düşün. bide bunu çok duydum ama gerçekten yapan varmı hiç test edemedim içki şişesine çay koyup vitrine koyarlarmış, hani bi arkadaşın gelse bi kadeh istese ne cevap verir merak ediyorum.

bide her delikanlının(!) her özgür kızın(!) [ki burdaki bahsettiğim kesinlikle nil karaibrahimgil değil.] feysbukta , messengerda orda burda olmalı böyle resimleri. yoksa fena dışlanırsınız ortamdan ona göre ha.

beni ekleyin feyse içkili fotoğraflarınıza “oo kanka kafa bi millon” yazarım yani, sizin demenize gerek yok ben kendim yaparım bunu.

peşin not: bu yazıyı okuyup böyle fotoğrafı olan arkadaşım varsa alınmasın aman. zaten herkeste var diye yazdım.

Bir Cevap Yazın

