maç bilmemnerde izlenir diye pankart açan sevdalı.


ya hani varya maç izlerken gösterirler hep. zaten kanal kaçırırmı bunu, adam gelmiş senin için pankart açmış maçtan önce 2 saniye göster yani dimi.

Trt’de ya maç, adam hemen kapar kartonu kalemi. MAÇ TRTDE İZLENİR yazar girer stada sonra pankartı kaldırır. hadi ya? o nasıl bi ruh hali arkadaşım ? gerçi ben inanmıyorum bunlara, ya maçı yayınlayan kuruluş parayla falan yaptırıyor bunu o seviyeye inip, yada adam televizyonda gözükme meraklısı.

şimdi sen o salak pankartla görüntülendin,ee herkes onu okudu seni gören yok? televizyona çıktında ne oldu yani? pankart açtım diye övünücekmisin?

insanları anlamak zor iş bu dönemde, yada ben geri kaldım biraz, herkes birbiriyle anlaşıyor gibi baksana. uykum mu geliyo ne.

Bir Cevap Yazın

