yeniyıl


geldi çat.

tabi ki yeni yılınız kutlu olsun deyip çekip gidemem, şu yeniyıla nasıl girersen bütün yıl öyle olur zırvasından bahsetmek istiyorum. zırva evet. denedim ben bunu hep hiç tutturamadım nedense, gülerek girdim çoğu zaman yeni yıla orda bi problem yok, ama mesela para sayarak girdiğim bi yıl maddi açıdan sıkıntılı geçmişti, istisna diyebilirsiniz ama bence bu tezi çürütmek için ders çalışarak girdiğim yeni yılda sınıfta kalmam sağlam bi kanıt olur. Otur sen 10’dan geriye sayılırken kitap oku. sonra sınıfta kal, hayır ona inanıpta nasılsa rahatım siktiret falan demedim ama oldu işte öyle.

bide geçmişteki senenin hep kötü hatırlanma paradoksu var. her yıl mutluluk sağlık para getirsin bu yılki olaylar tekrar yaşanmasın diyoruz. o zaman ya yerimizde sayıyoruz yada geri gidiyoruz?  kafamız karışmasın şimdi. güzel olay ama  yılbaşı. haberlerdeki hindi tarifleriyle milli piyango size çıksa ne yaparsınız? lar bile güzel yani. kırmızı iç çamaşırları , viskiler falan.

Bir Cevap Yazın

