70 milyon izliyor.


Hâla vazgeçmediler bu klişeden arkadaş, hangi uzun süredir duymuyordum aslında ama dün bi programda denk geldi yine, 70 milyon önünde evlenme teklifi etti arkadaş, dedimki vay bana vaylar bana.

türkiye nüfusunun 70 milyonu geçmesini, hepsinin televizyon izlememesini falan bi kenara bırakıyorum. Annem her zaman en kalitesiz 3. sınıf dizileri takip ederken (ki genelde atv dizileri olur bunlar) hep sorardım merakla, anacığım acaba senden başka izleyen varmı bunu ? diye, olgunlukla derdiki o benim zevkim. erirdi içimin yağları, izlesin anam derdim. Ama düşünsenize annemin “oğlum 70 milyon izliyor bunu” dediğini, ben düşünemiyorum, iyiki demedi,

Kucak dolusu sevgiler anneme ( buda seda sayan klişesi)

Bir Cevap Yazın

