üzülmek gerekirken sevinmek. paranoya değil ama yapmak.


Ya şimdi kafam çok karışık yazı biraz değişik olabilirde, bidaha yazamam bunu ondan yani.

Şimdi düşününki sevgilinizden ayrıldınız, normalde bi erkek birey olarak üzüntüyle karşılamanız gerekir, barışma mesajı atmanız falan, yok hiç yok öyle bişey ya. oh kurtuldum sonunda diyorum resmen. bide eski sevgiliyle barışmamak lazımmış bunu anladım ben.

dejavu yaşıyorum lan oha. yok barışırken değil yazıyı yazarken yani.

Neyse başlıkla alakasız bi yazı olmakta ama barışmayın yani eski sevgiliyle. hatta böyle mülayim olarak ayrılıp konuşmayın bile. Yedekde tutmayın demiyorum tabiki bazen ihtiyacınız olacak ama onların sivri olanları var arada acı olanları, atın onları hiç uğraşmayın közlemeye yoksa canınızı yakar. mümkünse kavgalı ayrılınki bidaha içip mesaj atmayasınız. hadi göreym sizi, yapınca beni seviceksiniz.

Bir Cevap Yazın

