komşuma, tüm komşulara bu.


Annem temizlik hastasıdır benim, bunun komşuyla alakası yok pek tabi, bende ondan alışkanlık olarak temiz birisiyimdir, her akşam dişlerini fırçalayan, yemekten sonra ellerini yıkayan birisi. ama üst komşuma isyan ediyorum.

ben en insani ihtiyaçlarımı karşılamak için banyoya her adımımı attığımda, sanki beni bekliyor gibi kafamın tam üstüne çekiyor sifonu ibnetör. adeta kafama s.çıyor.

Hayır sonra psikolojik olarak çökmüş vaziyette oluyorum,ne banyoya adım atasım geliyor ne bi hevesim kalıyor. yapma güzel komşum, üst katta olabilirsin ama kafama yapmana gerek yok.

Bir Cevap Yazın

