ugg seven var! benim evet.


bir zamanların converse’i bu zamanların ugg’ı,  ben seviyorum bu botları olum,  3 kişiden 2sinde varmış falan. napıyım  varsa, sanki sınırlı sayıda üretiliyor anasını satıyım. Güzel işte ben seviyorum, o botuda giyen kızlarımızıda seviyorum. hem takdir ediyorum şu gripli günlerde sıcak tutuyolar kendilerini, arkanızdayım kızlar! – abaza arkadaşlarım burdan farklı bir anlam çıkarmamalısınız.-

ugg


3 Yanıt so far »

  1. 1

    tabi sicak gunlerde giyildiginde ayaga, coraba, etrafa yapisacak olan peynirli doritos kokusunu es gecmemek lazim.

    ugg sevmem, seveni hic sevmem, giyenin suratina ‘laylon’ poset eritip damlatmaktan haz alirim.

    henuz ugg giymemis ama giyecek olan disilere burdan bir cift sozum var, aklinizi basiniza devsirin gidin topuklu giyin, secretary takilin kafaniza sictirtmayin. ugg nedir?
    _________________________________________________________________

    bu alani boyle ayirmistim ingilizcesini yazacaktim ama uykusuzlukta 44.saatimi doldurdum bir dahaki sefere artik.

  2. 2

    okisht said,

    bu botların en büyük özellikleri ayağı terletmeme ve serin tutmadır, üstelik koyun derisinden imal ediliyorlar.

  3. 3

    senin o gordugun 3 disiden 2sinde olanlarin satin aldiklari yerlerde – bakirkoy caddesi, istiklal caddesi, vd*. fiyatlari 30 ila 50lira arasinda degistiginden degil koyun derisi kopek derisi bile degil, o sebeple israrla soyluyorum kokmay-ehm giymeyin, giydirmeyin!

    (*: ve dahasi. yazarken farkettim v.s’den daha hos duruyor. repeat after me, ve dahasi.)


Comment RSS · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

