derbi-


der bi, der iki.

tamam lan, pazar günü fenerbahçeliyiz, zaten hep fenerbahçeliyiz, bu maça iddiaya girin efendim. iddiaya girin derken iddaa yapın demiyorum, arkadaşınızla yemeğine iddiaya girin, pazar günü maçı izleyip yemek yeyin, yenilen taraf karşı taraf olacağından (fenerbahçeliler adına konuştum burda) hesabı ödeyecektir. ben yaptım olucak. parasız gidicem hatta izlemeye arkadaş ödesin. hadi aslanlar size mor yazma.

düzenleme: ne kadar büyük konuşmuş olsamda bilmişte konuşmuşum ama, bakın, görün, değerimi bilin. buda size bold olsun.

Bir Cevap Yazın

