Biz erkeklerin berber ve saç kestirme sorunsalı


Yemin ederim var böyle bişey ya. Her sokakta 2 tane bulunan ve birisini mutlaka tanıdığınız berberler varya,işte tam onlar. Erkek birey olarak okula başlamadan önce saç kestirmeye başlıyoruz biz düzenli olarak. 4 yaşından beri çok şey değişiyor tabi saçın değişiyor yüzün değişiyor ama bu heriflerin modeli hiç değişmiyor arkadaşım. Hani bi yere kadar ” okul tıraşı abi” veya ” asker tıraşı yap abi” diyorsunuz ama sonra ergenleştikçe ordaki ergen berberler ilgileniyor sizinle. arkadaş oluyorsun bi yerde. Nasıl yapayım diye sorduğunda kafandaki modeli aktarıyorsun hemen o saniye. ” yanlardan al üstler kalsın önlerden hafif al ” diye ama boşuna! ben bi kere hayatımda nasıl istiyorsun diye sorupta onu tam olarak yerine getirmiş bi berber görmedim. Hatta berberim saçımı tam istediğim gibi yaptı diyen birisi varsa getirin.

Sonuç olarak ne derseniz diyin saçınız kesilmeye mahkum olduğu şekilde kalacaktır. bunu değiştirmek için  ya berber değiştirirsiniz; ki bu zor bi ihtimal çünkü herkes tanıdığı yere gider samimi olur bi süreden sonra,hem çocuklarınada ben x yıldır saçlarımı burada kestiriyorum diyebilir. yada saçlarınızı kendiniz kesersiz. Şimdi ben sırf bu sebepten berbere saçlarımı kesmesi için 15 ytl veriyorum. oda her berber gibi standart kesiyor ama en azından diğerlerinden güzel kesiyor. ellerine sağlık erdinç abi.

Bir Cevap Yazın

