Limonata çılgınlığı


Bu yaz patlama yaşandı resmen.Uludağ çıkardı ilk bu işi baktılar iyi satıyor ondan sonra efendim yok doğanay yok özkaynak veya bilimum meyve suyu markaları dimes cappy vs atıldılar bu işe.

Ancak hiçbiri pastane limonatasının yerini tutmuyor malesef.  Soğuk yaz günlerinde kolayı bırakma çabası içinde olan ben  farklı tadlara yelken açmışken çıktı bu furya, eğer illa teknoloji ne işe yarıyor parasını verir alırım diyorsanız uludağ öneriyorum size burdan. ama yok ben sevmem diyorsanız alın limonunuzu şekerinizi sıkacağınızı yapın limonatayı,bi saat dolapta kaldıktan sonra beni seveceksiniz. Şimdi tarifde yazıp burayı kız forumuna çevirmek istemiyorum gogıla sorun işte.

Bir Cevap Yazın

