Türk telekoma küfür etmeyen erkek


Erkek değildir.  Çok klişe olarak herkesin yaptığı gibi bende ediyorum türk telekoma küfür, etrafımdakilere pek çaktırmıyorum aslında ama çok fazla sövüyorum güzel blog. Yazma,okuma zevkimizi 2 paralık ediyor. neyse daha fazla sövmek istemiyorum.

ulan bide her yazıya resim ekleme şeysi oluştu bende. Yoksa okunmayacak gibi geliyor,  zaten okunmuyorda beni ne dediğini bilmeyen hödük olarak nitelendiren arkadaşlar hiç okumaz yoksa. Bi grup insanında resimli kitap okuma zevki kalmıştır içerlerde biyerlerde biliyorum, hiç kitap okumaz bu tipler küçükkende hep resimlilerinden okurlar, çabuk biteceğine inanılır. neyse her yazıya koyduğum resimleri garip karşılamayın diye söyledim.

Bir Cevap Yazın

