merhaba.


Merhaba bakın bu blog. Çok heves ettim yazmak istediğim şeyler tonla olunca kişisel bir blog açtım. Ha başka bloglarım yokmu? var tabi ki ama onları burda afişe etmek istemiyorum. Her neyse burada yazacağım olup biteni. Belki günde 30 yazı yazarım belkide iki hafta hiç güncellenmeden kalır blog,orası bana kalmış. Zaten şuan takip eden olacağından değilde ileride 3-5 kişi olursa,içlerinden biri merak edip ulan bu adam ne yazmış daha öncedende bakalım derse bu yazıyı okuyacak işte. o yüzden yazıyorum yani.

Biraz farklı yazarım aslında ama burada oldukça normal olmaya çalışırım. Yazım kurallarına uymaya çalıştığımın farkına varmışsınızdır. Kişiliğime daha uygun yazı tarzında yazılar yazdıkça bunlara dikkat edilmez o yüzden pek endişelenmiyorum. Bu kadar uzun başlangıç yazısı olurmu? olmaz. canınızı pek sıkmak istemem. Son olarak blog günlük hayatımdaki herşey hakkında olabilir. evrensel olsun işte.

Bir Cevap Yazın

