kelimeleri sevmek, aranda duygusal bağ kurmak.


Evet var benim böyle kelimelerim.Seviyorum kullanmayıda,telafuzunuda. Hangi kelime sevilirki?  diyebilirsiniz mesela ama hiç yokmu favori kelimeniz?

merhaba’yı severim mesela. her ne kadar telafuzunu merhaba yapınca anormal bakışlar altında kalsamda. Böyle söyleyince karşımdakinin “kime benzemek istiyor bu salak böyle telafuz yapıor?” gibi bakışlarına marus kalsamda,ben biliyorum kendim sevdiğim için söylemeyi. Sizde deneyin çok zevkli gerçektende. İnsanların düşüncelerini tahmin etmekde zevkli bunun kadar. Neyse konudan konuya atlamak istemiyorum. bikaç telafuz söylemek istiyorum size.

Mesela blogumun adını oluşturan kelimeler enteresan ve insan kelimeleri. Ardarda telafuz edin. Enteresaninsan, zevkli değilmi? Godoş,iflah,feriştah,pötibör gibi söylenesi kelimelerimi çoğaltabiliriz. Söylemek istediğim kendinize özgü kelimeleriniz olsun bence, sevin onları besleyin,büyütün,sürekli kullanın. sizi temsil etsin güzel bişey değilmi? Sizi temsil etsin kısmını “nick” olarak algılayanları sağ üstteki çarpı işaretine tıklamaya davet ediyorum. size ihtiyacım yok.

Bir Cevap Yazın

