Erkeklerin kafa tokuşturarak selamlaşma merakı


Bi erkek olarak benim için  illettir. Nefret saçmama sebep oluyor etrafıma. Şimdi yaşadığımız yer dolayısıyla’da dışarıda birçok yaşıt arkadaşımı görüyorum sürekli, nezih biyer olmadığından “arkadaş” kategorisine girmiş bulunuyor onlarda. Her gördüklerinde “ooooo baba naber tak tuk” diye selam verip kafa tokuşturmak işkence gibi. Hele kalabalık bi arkadaş ortamına girdiyseniz bu şekilde ve bitanesi size bu uygulamayı yaptıysa,diğerlerine de bu şekilde selam vermeniz mecburidir. yoksa tabi ki o kişi kendini dışlanmış hissedecektir.


Yok arkadaşım istemiyorum kafa tokuşturmak. Zaten anlamı ne ki bunun? neden yapıyoruz? elimi sık madem çok selamlaşmak istiyosun, o yüzden bu konuda kız arkadaşlarla karşılaşmak her zaman daha iyi. Burdan arkadaşlarıma sesleniyorum özellikle. Yolda görürseniz kafa tokuşturmayın benle,hatta selam deseniz yeterli.

2 Yanıt so far »

  1. 1

    matt Bellami said,

    ayrıca ülkücü selamı da derler ama dalga geçilir bi durumdur hakkaten.

  2. 2

    okisht said,

    Benim gibi düşünenleri görmek sevindirici.


Comment RSS · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

