Erkeğe laf atan kızlar.


Bilmiyorum denk geldinizmi hiç ama ben geldim. Birden fazla oldu hatta,  genelde erkekler yaptığından çok ilginç geliyor, zaten abaza arkadaşlarımız böyle bişeyler karşılaşsa ne tepki verir bilmemde ben o durumda kızları anladım, yani kız güzel olsa bile bişey yapmadan tıpış tıpış yolunuza devam etmek durumunda kalıyosunuz.

Tabi bi kız bi erkeğe ne diyebilir o konuda var, of anam nerde büyüttün onu diyecek değil ama “çok tatlıııııııııııı” veya ” off çok taş cocuuk” gibi tepkiler veriyolar genelde, bide klasik erkek yöntemlerini kullandıkları görülmüştür kızlarımızın, sigara veya ateş istemek gibi. Olsundur, istiyolarsa yapsınlardır. Bi erkek olarak rahatsız oldum mu? olmadım tabi ki ama yılışık kızlardan nefret ettiğimi bilseler onlarda  yapmazdı bence.

yok resim. nasıl resim koyayım ki buna insan?

Bir Cevap Yazın

